Internetový predaj kompresorov a náradia

Reklamácie

Zodpovednosť za vady a záruka


Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

 

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

 

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať. Viac o záruke v sekcií „Obchodné podmienky“.

 

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu troch mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:


- bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
- primeraným znížením kúpnej ceny
- náhradným dodaním tovaru
- odstúpením od zmluvy


Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. Na základe tohto rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.


Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená alebo v autorizovaných servisných strediskách (pozri sekciu kontakty).


Predávajúci rozhodne o reklamácií pokiaľ možno ihneď. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Predávajúci je povinný sa k reklamácií vyjadriť maximálne do 30 dní po prijatí reklamovaného tovaru inak má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy (viac v sekcií „Obchodné podmienky“).

 

 

Pokiaľ prevzaté zariadenie odovzdal zákazník bez pôvodného obalu alebo náhradného balenia, spoločnosť YNNA s.r.o nepreberá zodpovednosť za prípadne poškodenie zariadenia počas prepravy do servisného strediska.

 

Pokiaľ sa v servisnom stredisku prejaví mechanické poškodenie alebo iné poškodenie, na ktoré sa nevzťahuje záruka, servisné strediská spoločnosti YNNA s.r.o. si môžu nárokovať od zákazníka úhradu za diagnostiku a/alebo prepravu zariadenia z a do servisného strediska, prípadne iné náhrady spojené s reklamáciou.

 

Kupujúci je povinný dopraviť reklamovaný tovar na miesto predaja alebo do autorizovaných servisných stredísk firmy YNNA s.r.o. alebo zabezpečiť jeho dopravu a odvoz inak na vlastné náklady.

 

 

Postup reklamácie


Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1. Pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady.
2. Do 24 hodín (v pracovné dni) po prijatí reklamácie Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe (adresa autorizovaného servisného strediska, ktoré je najbližšie Vášmu bydlisku alebo iný postup doporučený naším predajcom ) .
3. Pošlite prípadne odovzdajte tovar na určenú adresu najbližšieho autorizovaného servisného strediska (viac v sekcií „Kontakty“) spolu s popisom závady, záručným listom alebo dokladom o kúpe. Vo vlastnom záujme prosím zasielajte reklamované produkty určené konkrétnemu servisu priamo na daný servis, v prípade zaslania do sídla našej firmy dôjde iba k predĺženiu doby vybavenia reklamácie z dôvodu dodatočnej prepravy. V prípade, že posielate tovar prepravcom Vám doporučujeme tovar poistiť.

Kontakt

Ak máte akékoľvek otázky ku ktorémukoľvek produktu, môžete nás kontaktovať e-mailom, alebo telefonicky. Budeme sa snažiť odpovedať na Vaše otázky.

abac@abac.sk

YNNA s.r.o.
J.C.Hronského 26
Bratislava
83102

0907 214 397




Predajňa Bratislava:
YNNA s.r.o.
Bratislavská 283
841 06 Bratislava - Záhorská Bystrica

Predajńa Vranov nad Topľou:
YNNA s.r.o.
Dlhá ulica 698
09302 Vranov nad Topľou

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode